مد و فشن

برند چیارا فورتی chiaraforthi

برند چیارا فورتی chiaraforthi

برند چیارا فورتی chiaraforthi

نام تجاری Chiara Forthi در سال 2012 در شرکت مد آنلاین Bubbleroom در کشور سوئد متولد شد. در ابتدا چیارا یک آزمایش بامزه بود. وقتی دو کارمند مشتاق Bubbleroom نتوانستند لباس های چشم نوازی را در مجموعه Bubbleroom پیدا کنند. خودشان شروع به ایجاد آنها کردند و بازخورد مشتریان به طرز شگفت انگیزی مثبت بود. امروزه این مجموعه شامل بیش از 100 سبک محتلف لباس برای هر فصل از سال است.

مشتریان برند چیارا فورتی chiaraforthi افرادی پر از تضاد در انتخاب پوشش میباشند.این مشتریان یک روز لباس های تنگ با کفش های پاشنه بلند می پوشند و روز دیگر لباس های سایز بزرگ را با کفش های کتانی راحت ترجیح می دهند. این مشتریان DNA چیارا را منعکس می کنند. این مجموعه انواع مختلفی از تاپ های تزئین شده با پاپیون زیبا و در عین حال سبک هایی مانند شلوار ورزشی عجیب و غریب را ارائه می دهد. کیارا لباس هایی را به مشتریانی ارائه می دهد که دارای نگرش هستند و می خواهند در بین دیگران متمایز باشند. یک دختر چیارا پوش از روندها و مد روز پیروی نمی کند ولی ممکن است شروع کننده مد جدیدی باشد.

محصولات برند چیارا فورتی chiaraforthiدر فصول مختلف متفاوت است. کالکشن های بهاری بر روی لباس های مجلسی و فارغ التحصیلی تمرکز دارند بر خلاف آن، تمرکز اصلی مجموعه پاییزی بر روی لباس های بیرونی و لباس های نرم و گرم کننده است.

چشم انداز

چشم انداز آنها این است که یکی از بازیگران پیشرو در بازار پوشاک باشند و مدهای متفاوتی را در مقایسه با غول های جهانی ارائه دهند.

هر سبکی که تولید می کنند باید چیز خاصی داشته باشد، مانند جزئیات زیبا یا جالب. آنها با احترام به نظرات مشتریان خود گوش میدهند و برند مطابق با خواسته های آنها سازگار خواهد شد.

محصولات برند چیارا فورتی chiaraforthiدر کشورهای سوئد، دانمارک، فنلاند و نروژ به فروش میرسد. مجموعه کاملی از طرح های چیارا فورتی را میتوانید از لینک زیر مشاهده فرمایید:

Chiara Forthi

1 نظر در “برند چیارا فورتی chiaraforthi

  1. Reza گفت:

    یکی از خاص ترین برندهای سوئد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *